En pressemeddelelse kan hjælpe dig med at blive set og hørt i medierne – både de lokale og de nationale. Når du skal sende en pressemeddelelse, er det vigtigt, at du overvejer, hvorfor din historie er vigtig eller interessant for andre at læse. Ja, jeg siger historie, for medierne tænker altid i historier. Det kan godt være, at du har et spændende produkt eller idé, men hvordan får du den formidlet som en god historie?
Når jeg skriver pressemeddelelser, finder jeg den rigtige vinkel at formidle din historie fra. Derudover har jeg fokus på at bruge den rigtige struktur for pressemeddelelser. Det er nemlig ikke tilfældigt, i hvilken rækkefølge du skal præsentere dine informationer og historie.
Få et uforpligtende tilbud på din pressemeddelelse – kontakt mig nu.
Få skriveguiden Skriv bedre med 10 nemme skrivetips
og tilmeld dig nyhedsbrevet med tips og tricks til din kommunikation og markedsføring.
NPKommunikation.dk anvender (trejdeparts-)cookies til statistik og for at optimere brugeroplevelsen. Du kan til enhver tid fravælge dette eller tilbagekalde dit sammentykke.Okay.Nej tak