Facebook kan nemt blive en tidsrøver, hvis man ikke har en klar strategi fra starten. Uanset om du vil have hjælp til at lægge en strategi, der er lige til at gå til, eller om du helst vil overlade produktionen af indhold til en anden, så står jeg klar til at give en hånd med. Jeg laver både tekst og grafik, der passer til dig, dit budskab og dine følgere. Jeg har især fokus på at lave lækkert indhold, der virkelig giver dine følgere noget, og ikke masseproduceret ligegyldigheder. Alle tal viser, at godt indhold er vejen frem – og godt indhold er personligt, vedkommende og engagerende.
Godt indhold får dine følgere til at stoppe op og give en kommentar eller et like med på vejen. Ofte kan vi have en tendens til kun at lave informerende indhold. Det vil sige opslag, der giver konkret information fx om priser eller tilbud, tilmeldingsfrist til weekendstævnet eller ændrede åbningstider. Det er vigtigt indhold, men godt indhold veksler imellem flere forskellige kategorier, hvor information bare er en én af dem.
Få indhold, der sælger dit budskab uden at spamme dine følgere med ligegyldige opslag. Jeg bruger ofte storytelling som kommunikationsværktøj, når jeg skal producere indhold til sociale medier. Jeg tager udgangspunkt i fortællingen om dig, dit produkt eller din ydelse, din virksomhed eller forening, og stiller spørgsmålet – hvilken historie, vil du gerne have, at folk fortæller om dig?
Jeg har ingen store, dyre pakkeløsninger, i stedet finder vi sammen en løsning, der passer præcist til dit behov. Om du skal have lavet tre opslag en enkelt gang eller tre om ugen, så giver jeg gerne et godt tilbud på din opgave og dit behov. Send mig en mail, så finder vi en god løsning til dig.
Alt indhold til sociale medier bør tage udgangspunkt i en strategi. Strategien kan være stor og forkromet eller den kan være lille og praktisk. Som minimum bør den besvare de to spørgsmål; hvad er formålet med din side og hvad er dit mål? Skal siden trække kunder til hjemmesiden, tilmeldinger i sportsklubben eller besøgende i den fysiske butik?
Strategien hjælper med at sætte klare målsætninger, så indhold og arbejdsindsats ikke bliver i blinde. En god strategi optimerer arbejdet med sociale medier og fungerer som guideline.
Jeg hjælper dig gerne i gang med en brugbar strategi, som du selv kan gå videre med. Send mig en gerne en mail, hvis du vil høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig med din strategi.
Har du svært ved at komme i gang med Facebookannoncer? Om en annonce er pengene værd, kommer an på mange faktorer og afhænger også helt af, hvilket brand du selv har og hvem din målgruppe er. En god annonce fanger folks opmærksomhed og pirker deres nysgerrighed på en professionel måde.
Jeg hjælper gerne med indhold til dine annoncer (billeder, tekst, overskrifter), samt hjælp til målgruppe. Som udgangspunkt står du selv for den tekniske opsætning af annoncerne.
Send mig gerne en mail, så giver jeg dig et gratis og uforpligtende tilbud.
En kampagne har en særskilt strategi og et eller flere klare delmål, for eksempel at sælge en bestemt bog eller få flere deltagere på et kursus. Kampagnen består oftest af både organisk (ikke-betalt) og betalt indhold (annoncer). En kampagne strækker sig over en længere periode i flere uger eller måneder.
Vil du have hjælp til at skabe og/eller udføre en kampagne? Jeg hjælper dig gerne i gang og helt over målstregen, hvis du ønsker det. Jeg har tidligere hjulpet Den Fynske Spilfabrik med en kampagne for forløbet Spildesign i pap & pixels, der samlede både organiske opslag, annoncer og fysiske arrangementer.
Jeg laver gerne en kampagne, der er skræddersyet til dig. Send mig en mail, så giver jeg et uforpligtende tilbud.
Videoer med undertekster får langt flere visninger på de sociale medier, end videoer uden undertekster. De fleste ser nemlig videoerne uden lyd, og er der ingen undertekster, ja så scroller man hurtigt videre. Også selvom der tales dansk i videoen. Få danske undertekster på dine videoer til sociale medier til en fornuftig pris.
Læs mere her.