Hvorfor skal du have en tekstforfatter til at skrive dine tekster? I sidste ende er dine tekster skrevet for, at andre skal læse dem og blive engagerede i dig, dit produkt, din ydelse eller din forening.

 

Når folk læser din virksomhedsbeskrivelse, vil du have dem til at forstå, hvorfor du skabte din virksomhed. Du vil virke troværdig og have folk til at blive engagerede i dig og din virksomhed. Eller du vil have folk til at se, hvad din forening kan gøre for dem, og hvilken forskel foreningen gør i hverdagen.

 

Hvis en tekst er fyldt med stavefejl, er usammenhængende eller slet og ret kedelig at læse, så mister du folks opmærksomhed. Du skal have en tekstforfatter til at skrive dine tekster, hvis du vil have tekster, der fanger, inspirerer og engagerer dine læsere. Hvis du vil have tekster med en rød tråd, der indfanger essensen af din virksomhed eller forening.

 

Vælger du mig som tekstforfatter, får du tilmed en tekstforfatter med en uddannelse og baggrund i markedsføring.

Hvis det du leder efter, ikke er listet her, så hjælper jeg stadig gerne. Send mig bare en mail med dit projekt eller opgave, så sender jeg gladeligt et uforpligtende tilbud til dig.

Hjemmesidetekster

Det er en god idé at få en tekstforfatter til at skrive dine hjemmesidetekster, uanset om du skal bruge produktbeskrivelser, en infoside om din virksomhed eller noget helt tredje.
Din hjemmeside er ofte det første sted, hvor dine kunder møder dig og dit produkt. Det er derfor vigtigt, at du har en velskrevet tekst, der klart og tydeligt viser hvem du er, hvad du står for og hvorfor dine kunder har brug for dit produkt.

Skal du bruge tekst til din hjemmeside? Så læs mere her.

Blogindlæg

Få skrevet unikke blogindlæg om netop dit produkt, din service eller din niche af en tekstforfatter med en kommunikationsbaggrund. Jeg ved, hvordan man både skriver en lækker tekst og skaber indhold, der sælger. Som tekstforfatter har jeg nemlig både øje for markedsføring og kommunikation.

Skal du bruge blogindlæg? Læs mere her.

Nyhedsbrev

Send nyhedsbreve dine kunder faktisk gider at læse! Kender du det at få nyhedsbreve i din mail, som du næsten ikke orker at åbne? Få skrevet dine nyhedsbreve af en tekstforfatter, så er du sikker på at stå som afsender på en tekst, der både sælger og er interessant at læse.

Skal du bruge nyhedsbreve? Læs mere her.

Pressemeddelser

Skab synlighed om dit produkt, din ydelse eller din forening. Få skrevet en god pressemeddelelse, der tager højde for nyhedskriterierne og den rigtige opsætning af information. Forøg dine chancer for at komme i medierne med en velskrevet pressemeddelelse.

Læs mere her.

Fondsansøgninger

Når du skal skrive en fondsansøgning, er det vigtigt at skrive en projektbeskrivelse, der tager højde for fondens formål og kriterier. Få sat ord på dit projekt og find den rigtige vinkel til din projektbeskrivelse. Jeg hjælper også gerne med at finde den rigtige fond til dit projekt.

Skal du bruge hjælp til fondsansøgninger? Læs mere her.

Undertekster

Videoer med undertekster får langt flere visninger på de sociale medier, end videoer uden undertekster. De fleste ser nemlig videoerne uden lyd, og er der ingen undertekster, ja så scroller man hurtigt videre. Også selvom der tales dansk i videoen. Få danske undertekster på dine videoer til sociale medier til en fornuftig pris.

Læs mere her.

Få skriveguiden
Skriv bedre med 10 nemme skrivetips

og tilmeld dig nyhedsbrevet med tips og tricks til din kommunikation og markedsføring.